Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2008 23:10 - In session
Автор: tribalero Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4519 Коментари: 0 Гласове:
0



Свърши годината, взех си заверките, почна сесията и минаха изпитите...редовните. И в най-смелите си представи не си въобразявах как ще взема всички изпити от първия път. Резултата на полувремето е 1:2 за университета. Няма как да се оплаквам от резултата на фона на това, което положих. И си сложих в крайна сметка. Още от зората ми в средното образование съм си бил такъв. Бягащ по тъч линията. Много малко от оценките пред дъската или зад чина са били резултат от седенето ми вкъщи забил нос в учебника или тетрадката, която само разкарвах по пътя от нас до класната стая и на която листите не бяха изписани с учебен материал, а с множество от две колони с буквички "Н", "В", двуцифрени и трицифрени числа. Понякога се намираха и ранни произведения на ученически експресионизъм под формата на портрети, под които се обявяваше сексуалноста на нарисуваното лице. Не малко съм и преписвал. Имахме и уговорки с брата по чин. Той учи едната част, аз другата. Рядко съм бил самостоятелен в изкарването на оценки. Малкото оценки, било и то нечетни, които съм си изкарал аз са били мойта гордост. Моя триумф над образователната система. Сега съм поставен под предизвикателството на висшето образование. Let the force be with me !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tribalero
Категория: Лични дневници
Прочетен: 271599
Постинги: 71
Коментари: 198
Гласове: 481
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол