Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2008 22:07 - Коридорите на раздора
Автор: tribalero Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1158 Коментари: 0 Гласове:
0



Ако стаите в общежитието имат необяснимата сила да събират хора, то коридорите имат противоположната сила. Четирите стени успяват да задържат емоциите, но навън в широкия и дълъг коридор хората се губят.
Не бях забелязвал досега, но няколко силни примера направо ми се набиха в очите. Често пъти ми се налага да минавам курса 2-4 етаж и в продължение на едно денонощие редовно поне на единия етаж имаше по една двойка или един представител говорещ по телефона, които да се караха помежду си. "Аз не съм такава, ти за каква ме мислиш", "Няма да ми викаш "айди чао", аз не съм ти от другите приятели", "всичко най-дребно правиш на проблем" са само част от репликите, които се чуваха между стълбите. Има нещо там. Нещо, което кара хората да дишат повечко свеж въздух, да получават повече светлина или да търсят разбиране в лицата на случайно преминаващите колеги с торбички пълни с хляб, цигари и кремвирши. Може би там на широкото човек се отпуска и чувствата му тръгват или нагоре или надолу по стълбите, а не се удрят в стените като в стаята. Може би по-голямото пространство вдъхва смелостта човек да действа. Може би. Аз излязох за един фас.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tribalero
Категория: Лични дневници
Прочетен: 270730
Постинги: 71
Коментари: 198
Гласове: 481
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол