Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 00:08 - Днешната младеж
Автор: tribalero Категория: Забавление   
Прочетен: 2256 Коментари: 0 Гласове:
2



На пръв поглед осемнадесет годишният Петър Савов изглежда като обикновен гей. Гледа вечерното шоу на Азис, фен е на Миро и Графа, обича да ходи на шопинг в мола и прави секс с други представители на неговия пол. Но, отскоро нещо е започало да го притеснява. Нещо е започнало да го гризе отвътре. Започнал е да се чувства неспокоен. Той е започнал да подозира, че дълбоко в себе си той е християнин.

„Просто не знам какво става с мен, “ обяснява младия Петър. „Сякаш, както си стоя и ми се иска да отида на църква, да си запаля свещ без причина. Вече църковните хорове дори ме възбуждат. „

„Чувствам се толкова объркан.“ Добавя той.

Откритият тийнейджър гей, който се разкрил пред родителите си на 14 години си има сериозен приятел от 8 месеца. Неговите съмнения започнали преди месец и половина, когато започнал да усеща нещо странно всеки път, когато минавал покрай църква. Колкото по-голяма била църквата, толкова по-силно било и чувството. Целият настръхвал.

„Сякаш вече не знам кой съм. “ Казва уплашеният тийнейджър. „Да крия такава тайна за себе си, че съм православен християнин ме изяжда отвътре. Всеки ден трябва да се правя на някой, който не съм пред родителите си, пред приятелите си, в училище…направо се разкъсвам на две. Според Петър, неговите контакти с религията не се различават от тези на другите деца.

„Боядисвал съм яйца на Великден, също съм и постил няколко дена като по-малък, но тогава го приемах на шега и просто за забавление.“

Първоначалният му инстикт е бил да отрече тези чувства. Но вече тези чувства са започнали да се увеличават и да придобиват нов смисъл в живота му. Той вече се замисля какъв ли ще е живота му, като православен християнин.

„Миналата седмица тайно от наще си взех малко светена вода и всяка вечер си мия очите с нея и тихо преди да заспя си казвам молитвите.  Вчера в час чух един съученик да изрича името Господне напразно и всичко в мен искаше да се изправи да му се скара, но едвам се сдържах. Знаех си, че това не е правилно, а толкова много ми се искаше да го направя. “ Разказва младежа със сълзи на очите. „Скрил съм си една икона на Дева Мария в портмонето. Отначало се почувствах засрамен, но след време усетих едно успокоение, докато си я гледах.“

Родителите са уверени, че техният гей син просто преминава през едни от онези религиозни периоди на късния пубертет.

„Хванах го да гледа интервю с патриарх Максим по Канал 1 веднъж, след като се прибрах от работа по-рано. На няколко пъти, когато съм хвърляла дрехите му за пране съм забелязвала необичайни петна по панталоните му. Като го питах откъде са тези петна от восък по панталоните ти, той ми каза че бил запалил свещ, защото тока бил спрял. Веднага усетих, че нещо крие.“ Разказва майка му. „Според мен ще му мине след известно време, но дори да си остане такъв аз ще продължа да го обичам и ще го приема какъвто и да е.“

Бащата, обаче не е толкова толерантен.

„Няма да оставя сина ми да се разхожда брадясъл и в черни рокли. Няма и да му платя учението в Семинарията, където ще му напълнят главата с глупости.“

Накрая добави, „Просто искам нормалният ми гей син обратно.“




Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tribalero
Категория: Лични дневници
Прочетен: 271629
Постинги: 71
Коментари: 198
Гласове: 481
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол